Saturday, October 07, 2006

愛情如戲

曾幾何是,我自己不知道愛情根本是齣劇。

然後有一天,本人就發現戀愛是一樣非常Dramatic的東西,雖然可能未有Shakespeare William’s Romeo and Juliet 的那一抹轟烈和浪漫,但卻定不會比無線電視的肥皂劇爛。

Anson週末來電,又再次証明本人的Assertion。

還記得暑假,Anson身邊有兩個重要的男人,一個是英籍德瑞國際學校教師Martin,另一個是回港不久的American Born Chinese Jimmy。Anson跟Martin差不多已有兩年多些的時間了,但近來關係上出現了波折,加上Jimmy的介入,那是個Anson面對抉擇的時候。

一個七月炎熱的仲夏夜,Anson出事了;Boey、Nicole和我組成「今夜陽光燦爛」討論團,於Time Square對面的Red Ant替Anson的困局開鎖。

「Martin又去泰國啦,第三次啦!一去就兩個月,我都唔知點好……我覺得佢出邊有第二個。」

「你有無Check佢床頭櫃?男人D秘密係哂入邊架喎!」非常記得Boey當時是這樣說,因這句是Anson做抉擇的轉捩點。

「係囉,D書都係咁寫架。」我接著Boey。

「佢成櫃都係泰國既Go Go Boy……」

Anson這句話後,大家都沈默了一會,啜了幾口自己的奶茶咖啡;很明顯,結論就是:「Martin要不得,就ABC啦!」

之後,果真一切都像發展得好好。ABC還要求Anson半年後跟他回New York發展。

但一切都只是「好像」,「好似」,劇中個角色暫時退回後台,台上少了個對手演戲罷了。

四個月後,亦是Martin從泰國回來後的兩個月,他終於忍不住致電了給Anson。

「我而家真係唔知點做呀!我原本都係趁佢去左泰國之後,就靜靜咁走(分居),但係佢今朝打俾我,同我講佢無一晚訓得好……我好心痛架!」

「咁你想點丫?你唔搵Boey佢地?」我對Anson的來電其實有點反感,因它打亂了我週末的瘋狂溫習大計。

「我唔敢同佢地講……佢地而家同Jimmy熟左啦,有傾有笑。我覺得佢地始終都係因我而認識繼而做埋朋友,我唔想因為我又搞到佢地雞毛鴨血咁囉……我見你又唔係成日係香港,唔同Jimmy熟,咪搵你囉。咁我而家要點?」

「你同Martin傾左D咩?」

「佢打俾我,跟住我上左佢屋企,佢未開口,我就已經喊啦!我諗真係仲鐘意佢呀,一直都無放低佢。之後連佢都喊,佢同我講佢出邊無人,係泰國無做對我唔住架野,但係近呢四個月我唔係佢身邊,佢係香港竟然叫Money Boy……係Money Boy呀!我應唔應該原諒佢?但我有好似過唔到自己果關。」

「Goodness me.」

寬恕一個人,那麼個人的決定都要別人來作判斷,他有病嗎?

我沒有回答Anson任何問題,只是叫他自己去思索。除了是自己在溫習Calculus時特別燥熱外,我還開始對Anson把自己的愛情給外人作判決的態度開始厭惡。要知道,Anson那副哭哭啼啼、總是不肯一人面對愛情的模樣,真的叫朋友擔心。

懂得把愛情演繹成一團糟透的泡的人多,譜得像Jean Austen’s Pride and Prejudice的人少之又少。

記得自己也有一齣如戲的愛情,而且拖拖拉拉,尚未圓演;但如何去演,我不會過問你,因為這齣是我的戲,化作套泣鬼神的大悲劇也是我的事。

各位朋友,你只要安坐在台下,做我的觀眾就好了。

1 Comments:

Blogger 茂斯 said...

碰巧路過...看到一半竟然見到我的LINK...難道你是阿諒.....?
有這麼巧嗎?

10:33 PM  

Post a Comment

<< Home